21 Ağustos 2008 Perşembe

Muzlu Süt ve Bir Cumartesi


Geçen hafta bütün bir cumartesiyi sonbahar temizliği adına evin altını üstüne getirerek geçirdikten sonra -ki bütün emeklerim iki günde açık camlardan içeri dolan tozlar yüzünden boşa gidecekti- blenderda muz ve sütü karıştırmaktan öte bir şey yapacak halim kalmadığından kendime ödül olarak hazırladığım içecek.. Ha bir de üzerine çikolata sosu gezdirecek gücü buldum kendimde..

Muzlu süt ayrıca, kahvaltıya zaman ayıramayacak kadar aceleniz olduğunda ama evden de aç çıkmak istemediğinizde iyi bir çözüm olacaktır. Enerji vermesi için kışın içine bal da katabilirsiniz, hatta yaklaşan ramazan ayında sahurlarda tok tutan bir enerji içeceği olarak da tüketebilirsiniz..

Afiyet olsun!

13 yorum:

peynir hösmelimi dedi ki...

Aslicim ellerine saglik.
Üstelikte güle güle kirlen dermisim.Insallah hic kirlenmez evin.Cok zor oluyor bilirimde.Helede o camdan giren tozlar.Burada birde agaclardan gelen tohumlar var.Sinir oluyorum valla.Allah kolayliklar versin.
Sevgilerle.

:)den dedi ki...

Aslıcığım, yorgun bir günün ardından kendi ödüllendirmen çok hoşuma gitti. Kendine değer veren insan, çevresindeki herkese değer verir. Kişinin iç dünyasında kendisiyle barışık olmasının bir armağınıdır bu.
Muzlu süt, benim de en sevdiğim içiceklerden bir tanesidir. Afiyetler olsun, bedenine güç versin canım.
Sevgiler...

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Meral'cim ah ah nerdeee.. Yazı bir bu yüzden sevmiyorum, temizlik kendini hiç gösteremiyor.. Bugün temizle, yarın gene toz içinde kalıyor :(

Gülden'cim sanırım bu, "canımın kıymeyini bilmeye" başlamamla ilgili biraz da :) Tabii bütün bir cumartesiyi bu şekilde geçirdiysem canımın kıymetini bilip bilmediğim de tartışılır :)

dilek dedi ki...

ASLI CANIM HARİKASIN VALLAH...
MUZLU SÜT SÜPER.BEN İÇİNE BAL KATIP ÇOCUKLARA YAPARIM..
TEMİZLİK DESEN HİÇ BİTMİYOR. SEVGİYLE KAL..

Ordanburdanhayattan dedi ki...

ohh ellerine sağlık,misler gibi evinde otur.ama birkaç gün sonra yine kalk yap yine aynı toz her yerde.nankör bu ev işleri ama muzlu süt öyle mi değil yaaa.ohhh muzu sevmem ama muzlu süt olayına bayılırım.kışın ben de yaparım ev ahalisine.

NiNo dedi ki...

ayyyy bence super bisi bu cunku ben sut sevmem sadece bole olursa icerim :) ellerine saglik canim

pelince dedi ki...

Aslı evi temizlemişsin,misler gibi olmuştur şimdi...
Muzlu süt nefis olmuş,hüüüpp diye içmişsindir :)Afiyet olsun...

Pelin dedi ki...

Aslıcığım,
Benim evime de gerekiyor öyle bir temizlik hem de 3-4 gün.
Güle güle kirlen canım. Muzlu sütü çok seviyorum.İçerken sağlıklı bir şeylerin vücuduma girdiğini hissediyorum sanki.Makarnan da tam sevdiğim gibi görünüyor.
Sevgiler

WarhaWk - Cenk dedi ki...

Ellerinize sağlık.
Bende yeni bi blogcu sayılırım.
Saygılar,
Cenk

zarpandit dedi ki...

inanki dışarda satılanlardan daha lezzetli duruyorrr:)

Betül dedi ki...

benim eve de gerekiyor 1-2 gün süren bir temizlik, aslıcım ellerine sağlık, muzlu süt de fotoğraf da çok güzel, ellerine sağlık. sevgiler.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

sevgili ASLI,
bende EVİNE ELİ değen kadınlara bayılıyorumm.. :))
çok severim temizliği-düzeni-
haklısın, kendini göstermesede şöyylee her bir şeyin elden geçmesi şahanedir.

muzlu sütte öyle tabii :))
çk svglrr..

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Dilek'cim teşekkürler..

Yasemin'cim vallahi güldürdün beni :) haklısın da, muzlu süt hiç nankör değil!

Nino'cum çok sevindim beğenmene..

Pelin'cim gerçekten de hüplettim temiz evin şerefine :)

Pelin'cim, temizlik gibisi yok :) Darısı seninkini başına, gerçi tertemiz olduğuna şüphem yok..

Cenk, teşekkürler.. Blogun hayırlı olsun..

Gökçe, teşekkür ederim..

Betül'cüm çok teşekkürler..

Nunu'cum ahh ahhhh tam bir düzen hastasıyımdır ben, bir bilsen.. Teşekkürler!