4 Eylül 2008 Perşembe

Sobe!

Sevgili Yosunbuka beni sobelemiş; ben de seve seve cevaplıyorum sorularını..

  1. Blog yazmaya ilk ne zaman başladın?
18 Şubat 2008, Pazartesi.. Yani evlendikten 6 ay sonra; yemek yapmayı işten dönünce yerine getirmem gereken bir mecburiyet olmaktan çıkarıp kendim için daha zevkli hale getirmeye karar verdiğimde.. Bu kararın oluşmasında önemli bir etken de Portakal Ağacı'nın beni etkilemesidir..



2. Blog yazısı konularının belli bir çizgide olmasına özen gösteriyor musun?

Herhangi spesifik bir konuya yönelmiş değilim, zaten blogun adını bu yüzden aslı'nın mutfağı koydum: temelde mutfağımda yaptığım şeyler hakkında yazıyorum.. Bunun
dışında mutfakla ilgili notlar içeren gezilerimi de fotoğraflayıp yayınlıyorum.Son zamanlarda mutfak dışına da kayan fotoğraflarımı da eklemeye başladım, hepsi
burada ..



3. Blog yazmayı ne kadar sürdüreceksin?

Sonlandırmayı şu ana kadar hiç düşünmedim, sanırım keyif aldığım sürece devam edeceğim..



4. Blog yazmak senin için eğlenceli bir uğraşken şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladı mı?

Böyle bir bekleyiş var mı bilmiyorum ama bunun benim için bir zorunluluk haline gelmesini istemem.. Öyle hissedersem keyif alamam, ki bu blogu keyif almak için yazıyorum..



5. Blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyor musun?

Hoşuma gittiği için yazdığımdan ve kendime vakit ayırabilmemi sağladığından masanın başına geçecek vakti bulabiliyorum.. Hızlı olmak zorunda olduğum günlük telaşların içinde blog yazmak nefes alacak zaman gibi geliyor bana..


Ben de Seda , Pelin ve Gülden'i sobeliyorum.

9 yorum:

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Yüreğine sağlık canım.Zaten bu kadar keyifli,içten yaptığın için ortaya böyle güzel şeyler çıkıyor.
Sevgilerle öptüm canım seni.

Adsız dedi ki...

Mrb Aslı :)
Güzel ziyaretin için teşşkrler,bende sana misafirliğe geldim ve çok güzel fotoğraflar- tarifler karşıladı beni,Ayvalık ve Cunda adası benimde gitmek istediğim yerlerden tarihi yerlere de bayılıyorum.Takip ettiğim Arkadaşlarım arasına hoşgeldin :)

whiteistcafe.blogspot.com
Sevgiyle.

uygarimizlahayat dedi ki...

Aslıcım Ayvalık ve Cunda'ya daha yeni gittiğim için, resimlerin tekrar gitme hevesimi kabarttı,blog yazmayada devam et zaten, biz seni takip etmeyi çok seviyoruz:))canım benim öpüyorum...

ab-ı hayat dedi ki...

İyiki yazmaya başlamışsın sevgili Aslı,severek takip ettiğim bloglar arasındasın...


sevgiler....

iremlemekanlar dedi ki...

Bende Ayvalığı ve cunda adsını çok seven ve begenen olarak resimlere bakınca tekrar gitmiş oldum canım çok teşekkür ederim resimlediğin için sevgilerle...

Adsız dedi ki...

aslıcımçok içten senin gibi şeker cevaplar olmuş.teşekkür ederim canım sobemi kabul etiğin için..hyırlı iftarlaar diliyorum..

yesildomates dedi ki...

canım çok
içten cevaplamışsın...
pc başına ne güzel zaman bulupta oturabiliyorsun :) valla kıskandım seni.:))
inan çocuktan zor oturuyorum başına...bunada şükür değilmi:))
canım kocaman öpüyorum..hayırlı ramazanlar dilerim...

pelince dedi ki...

Samimi cevaplarını zevkle okudum...Yüreğine sağlık..

Aslı'cığım sobelemişsin beni,memnuniyetle en kısa zamanda cevaplayacağım..

Öpüyorum..

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Gökkuşağının Rengi, güzel sözlerin için çok teşekkürler..

Butterfly, inşallah en kısa zamanda gitmek nasip olur, beğeneceğine eminim..

Uğurböceğim, eksik olma, çok mutlu oldum :)

Bengisu'cum çok teşekkürler, hislerimiz karşılıklı :)

İrem'cim ben teşekkür ederim..

Yosunbuka'cım beğenmene çok sevindim, güzel davetin için ben teşekkür ederim..

Yeşildomatesim, sanırım sorumluluklarım ev ve iş olduğundan durum böyle.. İleride zorlanacağım kesin :)

Pelin'cim teşekkürler, merakla bekliyorum seninkileri :)