1 Temmuz 2009 Çarşamba

Gaye'nin Tortilla Böreği

Tortilla böreğinin tarifini Gaye'den aldım, öyle pratik bir tarifti ki denemeden edemezdim.. Bir bakıma tava böreğime benziyor.. İç malzeme olarak beyaz peynir, kekik ve kırmızı biber kullandım..


Malzemeler:
4 tane tortilla ekmeği
1 yumurta

sıvıyağ

süt veya yoğurt (ben yoğurt kullandım)

beyaz peynir

kırmızı biber

kekik

Hafif yağlanmış teflon tayava bir adet tortilla ekmeğini alıp üzerini yumurta, sıvıyağ ve süt/yoğurt karışımı ile ıslattım. İkinci tortilla ekmeğini de birincinin üstüne koyup iç malzemeyi ekledim. Üçüncü tortillayı koyup sosla ıslattım ve aynı işlemi dördüncü için de tekrarladım. Kısık ateşte böreğin alt tarafı kızarınca tersini çevirdim ve pişirme işlemini devam ettirdim.

Bu leziz ve pratik tarifi denemenizi tavsiye ederim. Tarif için teşekkürler Gaye!

15 yorum:

Betül KAVAL dedi ki...

nefis gözüküyor vallahi şimdi çayın yanında nefis olurdu..

ellerine sağlık. gayeye de teşekürler.

sevgiler

Ordanburdanhayattan dedi ki...

hmmm valla iyi fikirmiş, ellerine sağlık

aleyna dedi ki...

elinize sağlık.bende gözleme için kullanıyordum fakat börek için kullanmamıştım tortillayı.sevgiler

Ayca Karaoglan dedi ki...

sayende tortilla ekmeğini de öğrendim aslı'cım :) çok leziz görünüyor ama ekmek olmadan olmaz :) ilk market ziyaretimde rafları tarayacağım, umarım vardır... ellerine sağlık...

Pembe Tatlar dedi ki...

Gerçekten nefis gözüküyor canım ellerine sağlık...

neslihan erzincan özgür dedi ki...

harika...ellerine sağlık canım.sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

Çok iştah açıcı görünüyor ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

hiç orjinal tarifin yok mu merak ettim doğrusu hangi tarifine baksam ondan aldım bundan aldım şundan aldım o zaman insanlar senin blogunda neden vakit kaybetsin tarifi aldığın kişilerin blogunu okur nasılsa onlardan kopya çekiyorsun.
onların sayfalarıyla birebir aynı gidiyorsun.

müjde dedi ki...

Canım süper bir fikir bu.Ellerine sağlık.İlk fırsatta denenecek.Sevgiler...

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Betül'cüm teşekkür ederim..

Yasemin'cim denersin sen de umarım..

Aleyna ben de gözleme de hiç kullanmadım, o da güzel olmalı..

Ayça'cım hoşuna gitmesine sevindim, şimdiden ellerine sağlık..

Pembetatlar, teşekkürler..

Neslihan'cım teşekkür ederim..

Kendimce, teşekkürler..

Arzu, blogumdaki kategoriler kısmına göz atsaydın "komşu bloglardan seçtiklerim" başlığındaki an itibarıyla 26 adet tarifin genel toplamdan fazla olmadığını farkederdin sanırım.

Teşekkürler Müjde..

durutarifler dedi ki...

Süper kolay tarif. Tam benlik.
Ellerine sağlık.

ebru dedi ki...

Canım ellerine sağlık.Gerçekten pratik bir tarif olmuş.Ani misafirler için ideal.Öpüyorum seni.

pembecikolata dedi ki...

Çok pratik, Çok lezzetli görünüyor, tam bana göre:)Süper

Gaye dedi ki...

ayy ben daha yeni gördüm benim tarifi denediğini.. google analytic e bakınırken farkettim..beğenip denediğin için teşekkür ederim. sevgiler

Deli Kız Pınar Mutfakta dedi ki...

ellerine sağlık bende yaptım kaşar sucuk ,ketçap ve yeşil biberle nefis oldu tuttum bu tarifiiiiiiiiiiiii