13 Temmuz 2009 Pazartesi

Havuçlu Meze

Bu aralar hep soğuk şeyler yemek istiyor canım.. Zaten ocağın başında fazla da vakit geçiremiyorum bu sıcaklarda.. Havuçlu meze her iki kritere de uyduğundan benim için güzel bir alternatif oldu..

Malzemeler:
4-5 adet havuç
5-6 yemek kaşığı yoğurt
1-2 tatlı kaşığı mayonez
çok az sıvıyağ
tuz

Sıvıyağı teflona alıp rendelenmiş havuçları da ekleyin, harlı ateşte 2-3 dk. sürekli çevirerek pişirin ve soğuması için kenara alın. Daha sonra kalan malzemeleri de ekleyip buzdolabında soğutun.

Afiyet olsun!

14 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Hımm ne güzelll olur bu sıcaklarda ferah ferah ellerine sağlıık canım mutlu bir hafta geçirmen dileğiyle...

gülay mutfakta dedi ki...

ellerinize sağlık.. çok severim..ben bazen çiğden de yapıyorum..
sevgiler...

gülay mutfakta dedi ki...

ellerinize sağlık.. çok severim..ben bazen çiğden de yapıyorum..
sevgiler...

Betül KAVAL dedi ki...

bende aynı şekildeyim aslıcım.

çokta severim bu mezeyi ellerine sağlık.

sevgiler

Neslihan Öcal Karahan dedi ki...

Bayılırım süper bir meze
Ellerine sağlık Aslıcığım:)

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Canım merhaba :) Yorumun için teşekkür ederim. Bu sıcaklarda yenebilecek en güzel yemekler bunlar. Ellerine sağlık.
Sana kocaman sevgilerimi gönderiyorum.

Unknown dedi ki...

Bende çok sık yapıyorum bu salatayı. Ellerine sağlık

pelince dedi ki...

Aslı bende hiç mutfağa girmiyorum bu ara,evdekiler bu durumdan çok şikayetçi.Sanki aylar geçti kek yapmayalı :))
Meze nefis,bende çok severim.Ellerine sağlık..
Sevgiler...

ebru dedi ki...

Canım ellerine sağlık.Zaten yazın bu sıcaklarda pek bir şey yenmiyor.Aslında en güzeli karpuz-kavun ve beyaz peynir.Dediğin gibi bir de soğuk salatalar.Öpüyorum canım seni.

saniyesultan dedi ki...

Ben kabakla karıştırarak yaparım,serin serin çok da güzel yenir....ellerinize sağlık.

TAZE NANE dedi ki...

Avuçların açıldığı, gözlerin yaşardığı, ilahi esintilerin kalplerimizi okşadığı,
bir anın bir asra bedel olduğu bu gecede dualarda birleşmek dileğiyle...

lezzetyolculugu dedi ki...

Morelim bozuk Aslıcım ya....Emek hırsızı densizin biri fotoğrafımı çalmış sitesine eklemiş.

durutarifler dedi ki...

En sevdiğim mezedir. sık sık yaparım. Bayıla bayılada yerim. Ellerine sağlık.
Sevgiler

Limonlu Kek dedi ki...

Aslıcığım uzun zaman oldu değil mi yazmadığım, beni hiç yorumsuz bırakmıyorsun onun da farkındayım :)
Günlerim çok yoğun koşuşturmalıgeçiyor ve sıcaklar evet beni de bitirdi, her işe yetişmeye çalışırken yorumlara geri dönmeyi çoğunlukla unutuyorum, affet oldu mu? Şu sıcaklar bitsin sık sık ziyaretine geleceğim haberin olsun, seni çok çok öpüyorum canım....