22 Temmuz 2009 Çarşamba

Zeytinyağlı Enginar (Sade)

Yeni tarif denediğim yok bu aralar.. İş dönüşü ya zeytinyağlı ya da sebze pişiriyorum, yanına da çoban salata hazırlıyorum; arada tavuk veya dondurucudan köfte atıyorum teflona.. Öyle uzun uzun mutfakta zaman geçirecek pek halim olmuyor bu sıcak ve nemli İstanbul yazında..

Enginarlar pazardan alındı; geçen yazdan farklı olarak bu yaz sadece soğan ekledim, bu şekilde daha çok hoşuma gittiğine karar verdim..Tarif burada
.. Önemli olan bol soğan ve limon..

11 yorum:

Betül KAVAL dedi ki...

hımm böylede nefis olur eminim.

ellerine sağlık aslıcım.

sevgiler

Ordanburdanhayattan dedi ki...

hiç bu şekilde pişirmedim ama eminim lezzetlidir. ben ve küçük adam da çok severiz enginarı, uzun zamandır da yapmadım.ellerine sağlık

pelince dedi ki...

Aslı okuldaki işleriniz bitmedi mi? Okullar açılacak neredeyse..
Enginar hiç yemedim,niyeyse..Görüntüsü çok güzel,sıcak havalarda en güzeli zeytinyağlı yemekler zaten..
Ellerine sağlık..

Sevgiler...

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Bir izmirli olarak Enginara bayılırım ve her çeşidini yaparım. Sncak bu tarifi ilk defa görüyorum. Çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık,
sevgiler
http://www.lezzetibol.com

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Betül'cüm çok teşekkürler..

Yasemin'cim umarım denersin, beğeneceğine inanıyorum..

Pelin'cim yaz okulu var şu anda, eğitim devam ediyor..

Tijen teşekkür ederim..

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım yaz günü daha ne olsun ellerine sağlık çok hahfif bir yemek...

Mutfak Havlusu dedi ki...

enginar başlı başına yeterli bir tat,ellerinize sağlık!

Sevil Şahin dedi ki...

ASKICIM COK HAKLISIN BU SICAKTA İNSANIN YEMEK YAPASI GELMİYOR
ELLERİNE SAGLIK ENGİNAR SAHENE OLMUŞ
VİTAMİNİDE MÜKEMMEL
SEVGİLER

Damak Tadı dedi ki...

En güzel yaz yemeği canım..Ellerine sağlık..


Sevgiler..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

bende hepp böyle pişiriyorum aslıcığım.
Bol soğan ve zeytinyağ.
afiyet olsun canım.

Cafe Gusto dedi ki...

Hiç böyle pişirmedim ama çok şık görünüyor zaten çok sevdiğim bir lezzet ellerine sağlık...sevgiler..