9 Mart 2008 Pazar

Yasemin'le Cumartesi Kahvaltısı

Cumartesi sabahı bütün hafta iple çektiğimiz Çengelköy'de kahvaltı keyfi için sevgili Yasemin'imle buluştuk ve Çınaraltı çay bahçesinin yolunu tuttuk. Yaptığımız işbölümüne göre Yasemin kahvaltılık, ben de pizza ve dereotlu kek getirdim. Üsküdar'dan aldığımız simitler ve çay bahçesinin çayları da menüye eklenince keyfimize diyecek yoktu..

Not: Çınaraltı oldukça popüler bir çay bahçesi. Yer bulabilmek için erken gitmenizi tavsiye ederim


Bizle beraber Boğaz'ın ve güneşin tadını çıkaran kediler..

4 yorum:

Baharcicegi dedi ki...

Bu güzel denize nazir cay bahcesinde nefis ve keyifli kahvalti yapilmazmi,imrenmedim desem yalan olur burda bahar havasi yok soguk var.
Sicacik sevgiler

ebrulitatlar dedi ki...

Aslı'cım bizde aynı gün Beykoz'daki sosyal tesisteydik kahvaltıda. Denize nazır çok güzel bir yer orasıda. Havada çok güzeldi. Sizde çok güzel bir gün geçirmişsiniz. Ellerinize sağlık. Afiyetler olsun. Sevgiler..

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Sevgili Baharçiçeği;

Umarım geç kalmaz bahar oralara gelmek için de sen de böyle keyifli kavlatılar yaparsın :)

Sevgili Ebru;

Ne tesadüf :) Bahsettiğin sosyal tesisi bilmiyordum, bir araştırayım en iyisi.. Size de afiyet olsun..

Betül dedi ki...

Merhaba sevgili Aslı

Yorumun için çok teşekkür ediyorum, önerini dikkate alacağım.

Çengelköy Çınaraltı, beki orada rastlamışızdır birbirimize, yakınında ikamet ettiğim için sık sık gittiğim bir yerdir. Sevgiler...