10 Ağustos 2009 Pazartesi

Ehl-i Keyf Pazar Kahvaltısı

Pazar kahvaltısında arkadaşlarımızı ağırladık.. Kuymak, peynirli börek, fırında kremalı sucuklu patates, arkadaşlarımızın getirdiği zahter ve tahinli çörekle ehl-i keyf bir pazar kahvaltısı oldu..

Fırında kremalı sucuklu patates çok isabetli bir kahvaltı seçeneği.. Hatta her öğün yenebilecek kadar leziz.. Kabuklarını soyduğunuz patatesleri ince ince dilimleyip hafif yağlanmış fırın kabına dizin, üzerine tuz serpip 200' fırında patatesler yumuşayıncaya kadar pişirin. Daha sonra patateslere çiğ krema, sucuk ve kaşar peyniri ekleyip sucuklar pişene kadar tekrar fırınlayın.. Sıcak servis yapın..

Afiyet olsun..

22 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Ellerine sağlık canım çok değişik ve hoş bir tarif mutlu haftalar..

Limonlu Kek dedi ki...

Aslııııııı bak bir kahvaltıya sana geleceğim artık demedi deme :) Bu ne güzellikler yaa, dayanamayacağım, ağzım sulandı resmen, afiyet şeker olsun, ellerine sağlık canım...

e.esma.albayrak dedi ki...

merhabalar
tek kelimeyle bayıldım sofraya ne güzel bir masa öyle
tam bir keyif olmuştur emeğinize sağlık

müjde dedi ki...

Canım arkadaşım bu nasıl güzel ve özenli bir sofra böyle!!!Ellerin kolların dert görmesin.Ağzınızın tadı bol olsun.Sevgiler,öpücükler...

Unknown dedi ki...

ne güzel bir kahvaltı sofrası olmuş.ellerine saglık.

Neslihan Öcal Karahan dedi ki...

Çookk güzel görünüyorlar ellerine sağlık
Sevgiler

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Arkadaşım bu harika bir tarif. İlk pazar kahvaltısında bende deneyeceğim. Sofranız gerçekten çok sıcak görünüyor. Muhabbet dolu sofralarınız, her zaman daim olması dileklerimle.
Sevgiler

pelince dedi ki...

Aslıcım çok özeniyorum böyle sofra fotoğraflarına.Ama ben beceremiyorum böyle şık sofra hazırlamayı :) sofradan hangisini kendime seçsem şaşırdım..Kuymak ne zamandır aklımda.Ama onun için gidip özel peynir almak lazım...
Ayy anlatırken bile ağzım sulandı:))
Sucuklu tarifte nefis olmuş,afiyet olsun size...

Kocaman Sevgiler.

Damak Tadı dedi ki...

Sucuklu patateslerin görüntüsüne vuruldum Aslı'cığım..Diğerleride nefis görünüyorlar..Ellerine sağlık canım..



Sevgiler..

TuruncuTatlar dedi ki...

harika bir sofra olmuş aslıcım ellerinize sağlık hepsi nefissss görünüyor:))

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Süper ötesi bir sofra olmuş. Mamalar harika.
Ellerinize emeğinize sağlık canım
sevgilerimle
http://www.lezzetibol.com

Müge Hüner dedi ki...

Aslıcım;
Aslında aklımdaki ilk yorum şuydu;
"Peçetelere bayıldım !"

Sonra baktım bir daha ve tabak ve fincanlara da bayıldım :)
fincan kenarındaki süslü inekçiklerede bayıldım !
Toprak kapta servis fikrinede bayıldım :))

Ayılmaya gidiyorum ben :))

Sevgilerimle.

Esra'nın Mutfağı dedi ki...

yaaaa olamaz çok lezzetlii.. fırında kremalı sucuklu patates benim olsun mu?

pembecikolata dedi ki...

Harika bir masa:) Peçeteler çok şirin:)

yaban mersini dedi ki...

süper bir kahvaltı..patatese de bayıldım..ellerine sağlık.slmlar

Betül KAVAL dedi ki...

aslıcım neredeyse akşam oldu ama ben o masada olmak istedim bir an. herşey nefis. ellerine sağlık canım.

sevgiler

Ordanburdanhayattan dedi ki...

hmm bir dahaki sefere ben gelmeliyim sana

Begüm dedi ki...

Aslicim, cok lezzetli görünüyor sucuklu patates. Ellerine saglik canim. Cok iyi bir fikir. Bende denerim...

birsence dedi ki...

gerçekten çok şık bir kahvaltı sofrası olmuş..kremalı patatesler denemye değer gerçekten..ellerine sağlık...

my countryside dreams dedi ki...

Ben bu muhteşem Pazar kahvaltısının şanslı iki davetlisinden biri olarak, herşeyin fotoğraflarda göründüğünden çok daha güzel olduğunu söylemeliyim. Canımaplam'ın hazırladığı nefis yiyecekler ve daha önce hiç tatmadığım, günün amacı ve odak noktası kuymak gerçekten harikaydı. Sofranın lezzetiyle, bolluğuyla, şıklığıyla, düzeniyle Canımaplam'ın ince zevkinin bir eseri olduğu her halinden belliydi. Herşeyden güzeli de bu kahvaltı sofrasının hoş muhabbetleriydi tabii ki. Tekrardan ellerinize sağlık Canımaplam.

Ruya dedi ki...

Kremalı patatesler harika gözüküyor ellerine sağlık canım

ÖZLEMCE dedi ki...

bu güze sitenin takipçisiyim artık....seni de benım bloguma beklerim :))