24 Mart 2009 Salı

Arnavut Böreği

Henüz tatmadıysanız çok şey kaçırıyorsunuz demektir.. İster kıymalı, ister peynirli olsun, Boşnak böreği günün her saati yenebilecek kadar nefis bir börek.. Serde göçmenlik olduğundan daha da çok seviyor olabilirim, kimbilir..

Hamur açma konusunda tecrübem daha da önemlisi cesaretim olmadığı için canım çektiğinde Boşnak Börekçisi'ne gidiyorum. Cesaretimi toplar da denemeye karar verirsem sonucu sizlerle de paylaşırım.. Ha bu arada bu böreğin pırasalısı da var, ben henüz tatmadım, aklınızda bulunsun..

19 yorum:

Pelin dedi ki...

Aslıcığım,
Benim de eşim çok sever. Seninkiler patatesli galiba. Çok severim
Sevgiler

Eya dedi ki...

Aslıcığım...bizdede boşnaklık olduğundan bu böreği bilirim ama TR'ze gidince de mutlaka boşnak börekçisine uğrarım.Ama pırasalıyı da denemelisin ben evde de açma börek yeptığımda pırasalı yaparım çok nefis oluyor.Sevgilerimle

zehra

Adsız dedi ki...

Asliii, bu bana yapilirmi. Ben burada böyle nefis bosnak böregini nerede bulacagim simdi.. Bulamazsam ben de kendim yapmaya calisacagim, ne yapalimmm. Afiyet olsun canim.

pelince dedi ki...

Bende adaşın "Aslı Börek" de yemesini çok severim :) neyi sevmiyorumki zaten :))

Benimde eşim Arnavut annesi çok güzel el böreği açar.Epeydirde yemedim,aklıma soktun şimdi...Afiyet olsun...

Sevgiler..

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Arnavut böreği çook severim. Zeytinburnunda komşumuz vardı, annemde ondan öğrenmişti. Gerçekten çok güzel oluyor.
Bu arada Aslıcım blogumda sana ait bir mim var :) Uğrarsan sevinirim.
Sevgiler

Betül KAVAL dedi ki...

bende bir kere tatma şerefine eriştim çok lezzetli gerçekten. heleki pırasalısı ..

sevgiler

üç böcek bir çiçek dedi ki...

aslıcım harika çıtır çıtır görünüyor fakat arnavut böğreğimi boşnak böğreyimi onu anlıyamadım öptüm canım sevgiler

neslihan erzincan özgür dedi ki...

afiyet olsun canım.sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

yYaaa nasıl bir gürüntü böyle yaaa offf offf çıtır mübarek...
Arkadaşım tebrik ederim gördüğüm en güzel börekleriden biri nasılda iştah açısı...
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Daha önce hiç tatmadım.Merak ettim şimdi yorumları da okuyunca.Tarifini bulup,yayınlarsan sevinirim Aslıcığım.Belki denemeye cesaret edebilirim.Sevgiler...

:)den dedi ki...

Arnavut Böreği'ni ilk kez Bursa'da göçmen bir arkadaşımız sayesinde yemiştik. Özellikle pırasalı olanı nefisti. Gerçekten harika börek yapıyor göçmenler.
Tarifini mutlaka mutfağıma taşıyacağım Aslıcığım, bu lezzeti bilen biri olarak:)
Sevgiler...

Esra'nın Mutfağı dedi ki...

harika bişeye benziyor:)

ebrulitatlar dedi ki...

Boşnak böreği nefis oluyor gerçekten. Kayınvalidem pırasalısını yapardı. Çok nefis olurdu. Yapması biraz zor ama çok lezzetli. Bu boşnak börekçisi nerede acaba? bizde gidip orada yiyelim. Sevgiler Aslı'cım..

Adsız dedi ki...

selam aslıcım
eh yani bende arkadan tarif gelecek diye bakıyorum tarif yokmuş
afiyet bal şeker olsun canım
sevgiler

sofrakeyfi.blogcu.com

Tijen dedi ki...

Bence de mutlaka tadılmalı bu lezzet ama tabii hamur açmayı da bilmek lazım. Ya da yakınında yapan birilerini bulmak.

Adsız dedi ki...

BABANEM HARİKA YAPAR BU BÖERĞİ ÇOKÇOK LEZZETLİDİR YUGOSLAV GÖÇMENİ OLDUĞUNDDAN İYİ BİLİR,PIRASANIN TÜYLERİNDEN YAPAR TÜY BÖREĞİ DERİZ HARİKA OLUR TADI..

HÜLYA dedi ki...

iştahımı kabarttın sabah sabah .. olma ki böleee...:)

yapanların ellerine sağlık sana da afiyet şeker olsun canım sevgiler

Mutfak Havlusu dedi ki...

harika birşey arnavut böreği yaa!

Şehnaz dedi ki...

BENDE BOŞNAĞIM AMA BENDE HAMUR AÇMA İŞİNDE BAŞARILI DEĞİLİM VE BOŞNAK BÖREĞİ BANA GÖRE YAPILAN TÜM BÖREKLERİN EN GÜZELİ DİYENİLİRİM....AFİYET OLSUN ASLICIM..