7 Haziran 2010 Pazartesi

Sensodyne Buluşması

Geçtiğimiz pazar günü sevgili Aylin'den gelen bir davet üzerine Sofa Otel'de Sensodyne Buluşması'na katıldım.

Öncelikle harika bir pazar kahvaltısı yaptık, bunlar benim objektifime takılan kareler..

Kahvaltının ardından Sensodyne ve hassas dişlerin bakımı hakkında bilgi edindik. Sensodyne Hızlı Rahatlama & Uzun Süreli Koruma ile tanıştık.

Diş doktoru Tosun Tosun, bizi konu hakkında bilgilendirip sorularımızı yanıtladı.

Programın sonunda hocamız Mert Güler ile birlikte grupça yoga yaptık, detayları burada bulabilirsiniz.

5 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Çok güzel etkinlik olmuş Aslı'cığım..Sizler adına çok mutlu oldum..Sevgiler..

Saglıklımutfak dedi ki...

Seni görmek güzeldi canım. gerçekten süper bir etkinlikti;) sevgiler

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Hem lezzetli hemde keyifli bir Etkinlik olmuş canım.
ne güzel....
Çok öptüm

YeMeK vAkTi dedi ki...

hARİKA..KEŞKE VAKTİM OLSADA BENDE SIK SIK KATILABİLSEM BU ETKİNLİKLERE ÇOK KEYİFLİ GEÇİYOR GERÇEKTENDE..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

kimin olduğu önemli değil ama ;
sofralara bayılıydığım kesin aslıcığım !!! :)))
çok sevgiler canım.